جستجو
این کادر جستجو را ببندید.

بهترین برند ایمپلنت کره ای کدام است؟

بهترین برند ایمپلنت کره ای استم است.
تأیید شده توسط تیم دندانپزشکی میخک
این مطلب توسط تیم دندانپزشکی میخک تایید شده است.
برای مشاوره آنلاین سایر خدمات دندانپزشکی کافی است کلیک کنید!
مشاوره دندانپزشکی رایگان

فهرست مطالب

قبل از این‌که بهترین برند ایمپلنت کره‌ای را به شما معرفی کنیم، جالب است بدانید که کیفیت ایمپلنت‌های دندانی بر اساس کشور و برند سازنده آن تعیین می‌شود. در بین برندهای آسیایی، ایمپلنت‌ کره‌ای در جایگاه خوبی قرار می‌گیرند و بسیاری از دندانپزشکان جهان، از این برند برای درمان بیماران خود استفاده می‌کنند.  در این مقاله، با 6 مورد از بهترین برندهای ایمپلنت کره‌ای آشنا خواهید شد. لطفاً تا پایان همراه ما باشید.

بهترین برندهای ایمپلنت کره‌ای چه ویژگی‌هایی دارند؟

بهترین نوع ایمپلنت کره‌ای دارای ویژگی‌های زیر است:

  • از جنس تیتانیوم یا آلیاژهای آن ساخته شده است.
  • طراحی آن به گونه‌ای است که حداکثر سطح تماس با استخوان را فراهم می‌کند.
  • اندازه و طول مناسب ایمپلنت بر اساس شرایط آناتومیکی بیمار و مقدار استخوان موجود تعیین می‌شود.
  • قادر به تحمل فشار و بارهای جویدنی است و در طول زمان دچار شکستگی یا آسیب نمی‌شود.
  • فرآیند نصب بهترین نوع ایمپلنت کره‌ای ساده و کارآمد است و کمترین عوارض جانبی را در پی دارد.
  • ظاهری طبیعی دارد و با رنگ دندان‌های دیگر هماهنگ است.
برای ایمپلنت دندان خود نیاز به راهنمایی دارید؟

شما می‌توانید از طریق ارتباط مستقیم با دندانپزشکان میخک پاسخ همه سئوالات خود را دریافت کنید!

مشاوره دندانپزشکی آنلاین

بهترین برندهای ایمپلنت کره‌ای چیست؟

یه‌طور خلاصه بهترین برندهای ایمپلنت کره‌ای عبارتند از:

  • برند اوستم
  • برند دیو
  • برند دنتیوم
  • برند مگاژن
  • برند انی‌وان
  • برند نیوباتچ

در ادامه هر یک از این برندها را توضیح می‌دهیم.

بهترین مارک ایمپلنت کره ای اوستم است.

ایمپلنت کره‌ای برند اوستم (Osstem)

شاید بتوان برند اوستم (Osstem) را بهترین نوع ایمپلنت کره‌ای دانست. این برند که از سال 2005 راهی بازار شده است، به علت برخورداری از قیمت مقرون به صرفه، زیبایی ظاهری، کیفیت قابل قبول، دوام و ماندگاری بالا و موجود بودن در بازارهای ایران به یکی از محبوب‌ترین ایمپلنت‌های دندانی تبدیل شد.

بسیاری از دندانپزشکان، ایمپلنت کره‌ای اوستم را از نظر کیفیت و زیبایی با ایمپلنت‌های اروپایی هم‌تراز می‌دانند.

ایمپلنت کره‌ای برند دیو (Dio)

یکی دیگر از بهترین برندهای ایمپلنت کره‌ای، برند ایمپلنت DIO است که از سال 2009 با کیفیتی بی‌نظیر وارد بازارهای جهانی شد. ایمپلنت‌ پیشرفته کره‌ای DIO به‌دلیل برخورداری از ویژگی‌های خاصی مانند دوام و ماندگاری بالا، سازگاری مناسب با بافت دهان، دندان و لثه، قیمت اقتصادی، امکان کاشت راحت‌تر در استخوان فک و دسترسی راحت به قطعات ایمپلنت در 60 کشور دنیا نمایندگی فعال دارد و یکی از محبوب‌ترین برندهای ایمپلنت کره‌ای به حساب می‌آید.

ایمپلنت کره‌ای دنتیوم (Dentium)

برند Dentium یکی دیگر از بهترین برندهای ایمپلنت کره‌ای است که در زمینه تولید ایمپلنت‌های دندانی و ملزومات مرتبط فعالیت می‌کند. این برند در سال 2000 تأسیس شد و به سرعت به یکی از پیشگامان این حوزه تبدیل شد.

ایمپلنت‌های Dentium از تیتانیوم با کیفیت بالا ساخته شده‌اند که زیست‌سازگار بوده و به خوبی با بافت‌های استخوانی ادغام می‌شوند. علاوه بر آن، این ایمپلنت‌ها دارای طراحی‌های پیشرفته‌ای هستند که به ثبات اولیه و بلندمدت آن‌ها کمک می‌کنند. سطوح میکروساختاری ایمپلنت کره‌ای Dentium باعث افزایش تماس با استخوان و بهبود ادغام استخوانی می‌شود.

بنابراین، ایمپلنت دندانی Dentium به عنوان بهترین برند ایمپلنت کره‌ای، گزینه‌ای مطمئن و با کیفیت برای دندانپزشکان و بیماران است و با توجه به ویژگی‌هایی که دارد، می‌تواند انتخاب مناسبی برای درمان‌های ایمپلنت دندانی باشد.

ایمپلنت کره‌ای مگاژن (MegaGen)

ایمپلنت مگاژن از جمله برندهایی است که در لیست بهترین نوع ایمپلنت کره‌ای قرار می‌گیرد. شرکت مگاژن در سال 2002 تأسیس شد و از این تاریخ توانست محصولات خود در زمینه تولید ایمپلنت‌های دندانی را علاوه بر کشور کره، در اروپا و کشور لیتوانی تولید و عرضه نماید.

کیفیت بالای ایمپلنت‌های مگاژن، طراحی نوآورانه آن‌ها، تنوع محصولات در ارائه مجموعه گسترده‌ای از ایمپلنت‌ها با ابعاد و طراحی‌های مختلف و وجود گارانتی، از جمله عواملی است که باعث شهرت برند مگاژن به عنوان بهترین برند ایمپلنت کره‌ای شده است.

انی وان یکی از بهترین برندهای ایمپلمنت کره ای است.

ایمپلنت کره‌ای انی‌وان (AnyOne)

ایمپلنت دندانی برند Anyone یکی از برندهای نوظهور در صنعت دندانپزشکی است که می‌تواند در لیست بهترین برندهای ایمپلنت کره‌ای قرار بگیرد. کاشت سریع و آسان با عوارض کم، زمان کوتاه بهبودی، کمک به جلوگیری از تحلیل استخوان فک و کاهش فشار تاج استخوان در کنار ظاهر طبیعی و مناسب این ایمپلنت و قیمت اقتصادی آن باعث شده که برند انی وان به یکی بهترین و با کیفیت‌ترین برندهای ایمپلنت کره‌ای تبدیل شود.

ایمپلنت کره‌ای نیوباتچ (neobiotech)

ایمپلنت‌ کره‌ای نیوباتچ یکی از بهترین برندهای ایمپلنت کره‌ای است که از سال 2000 به تولید ایمپلنت‌های دندانی با کیفیت شهرت دارد و در بین دندانپزشکان و بیماران از محبوبیت بالایی برخوردار است.

از جمله ویژگی‌های ایمپلنت نیوباتچ می‌توان به قیمت مناسب، استحکام و ماندگاری بالا، عدم نیاز به مراجعات متعدد برای درمان، کاشت عمیق ایمپلنت در استخوان فک و نوآوری در طراحی و ساخت اشاره کرد.

علاوه بر این، ایمپلنت‌های نیوباتچ با طرح خاصی از نوارها و سطوح بافت‌دار تولید می‌شوند که به بهبود استحکام و پایداری آن‌ها و افزایش چسبندگی به استخوان فک کمک می‌کنند.

در این مقاله، به معرفی 6 مورد از بهترین برندهای ایمپلنت کره‌ای پرداخته شد. در پایان باید گفت، ایمپلنت‌های کره‌ای به دلیل طراحی پیشرفته، کیفیت بالا و قابلیت اطمینان، در بین دندانپزشکان و بیماران محبوبیت زیادی دارند. انتخاب بهترین برند بستگی به نیازهای خاص بیمار، توصیه دندانپزشک و تجربه او با برندهای مختلف دارد. مشاوره با دندانپزشک و بررسی سوابق درمانی می‌تواند به انتخاب درست کمک کند.

 

میانگین امتیاز 0 / 5. تعداد رای: 0

اولین نفری باشید که به این مقاله رای میدهید.

میانگین امتیاز 0 / 5. تعداد رای: 0

اولین نفری باشید که به این مقاله رای میدهید.

اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
جستجو
این کادر جستجو را ببندید.