جستجو
این کادر جستجو را ببندید.

صفر تا صد ایمپلنت کره ای

ایمپلنت کره ای
تأیید شده توسط تیم دندانپزشکی میخک
این مطلب توسط تیم دندانپزشکی میخک تایید شده است.
برای مشاوره آنلاین سایر خدمات دندانپزشکی کافی است کلیک کنید!
مشاوره دندانپزشکی رایگان

فهرست مطالب

باید بدانید که ایمپلنت کره ای یکی از بهترین انتخاب‌ها برای افرادی است که به‌دنبال کاشت دندان هستند اما نمی‌خواهند هزینه زیادی را برای آن صرف کنند. فناوری ایمپلنت دندان راه طولانی را پیموده است و در حال حاضر یکی از پیشرفته‌ترین گزینه‌های موجود، ایمپلنت کره ای است.

در این مقاله، نگاهی دقیق‌تر به انواع برند‌ها، مزایا و معایب ایمپلنت کره ای می‌اندازیم و به شما کمک می‌کنیم بهترین نوع ایمپلنت کره ای را انتخاب کنید.

تاریخچه ایمپلنت‌های کره ‌‌ای

نخستین ایمپلنت کره ‌‌ای با نام Osstem در سال 1997 ساخته شد و اکنون نیز بهترین برند کره ای ایمپلنت محسوب می‌شود. پس از Osstem، سایر امپلنت‌های کره ای نیز به بازار راه یافتند. از حدود سال 2000 به‌تدریج این ایمپلنت‌ها توسط برندهای مختلف کره ای ساخته شده و ارتقا یافتند.

در حال حاضر، تعداد زیادی برندهای کره ای ایمپلنت موجود هستند که برخی از آن‌ها در دنیا و همچنین در ایران طرفداران زیادی دارند و این برند یکی از بهترین نوع ایمپلنت است.

انواع ایمپلنت کره ‌ای

برند‌های ایمپلنت کره ‌ای انواع مختلفی از ایمپلنت را تولید می‌کنند. برخی از این ایمپلنت‌ها در داخل استخوان فک کار گذاشته می‌شوند و با نام ایمپلنت اندواستیل شناخته می‌شوند؛ برخی دیگر در بالای استخوان فک در داخل لثه قرار می‌گیرند و به آن‌ها ایمپلنت ساب پریو استیل گفته می‌شود. ایمپلنت زایگوماتیک ایمپلنتی است که در استخوان زایگوماتیک گونه و در مواردی که جای کافی در استخوان فک وجود ندارد، استفاده می‌شود.

کشور کره انواع ایمپلنت‌های فوق را با برند‌های مختلف تولید می‌کند. ما در اینجا اسامی برند‌های ایمپلنت کره ‌ای را ذکر می‌کنیم:

  • ایمپلنت Sewon medix
  • ایمپلنت Osstem
  • ایمپلنت مگاژن
  • ایمپلنت Cis
  • ایمپلنت biotem
  • ایمپلنت Dentium
  • ایمپلنت Neo Biotech
  • ایمپلنت دنتیس Dentis
  • ایمپلنت دیو Dio

بهترین برند ایمپلنت کره‌ ای

ایمپلنت کره ای درجه یک، اوستم (Osstem) است. همان‌طور که گفتیم، این برند اولین برند کره ای ایمپلنت است که در این کشور تاسیس شد. اوستم در این سال‌ها پیشرفت زیادی داشته و در حال حاضر نیز به‌عنوان بهترین برند کره‌ ای ایمپلنت در تمام دنیا شناخته می‌شود.

ایمپلنت‌های Osstem از تیتانیوم با کیفیت بالا ساخته شده‌اند و به دلیل زیست‌سازگاری و دوام بسیار محبوب هستند. طراحی منحصر‌به‌فرد ایمپلنت‌های Osstem امکان قراردادن آسان و اتصال ایمن به استخوان فک را فراهم می‌کند.

علاوه‌بر این، ایمپلنت‌های Osstem برای به‌حداقل‌رساندن ناراحتی و بهبود سریع‌تر طراحی شده‌اند، و به‌همین دلیل در بین دندان‌پزشکان معروف هستند. آن‌ها طول عمر بسیار خوبی داشته و کاملا مناسب هستند.

طول عمر ایمپلنت کره ای

طول عمر ایمپلنت‌های کره ای، در برندهای مختلف با هم متفاوت هستند. برخی از برند‌ها ایمپلنت‌هایی با کیفیت پایین را ارائه می‌دهند که طول عمر آن‌ها از پنج سال تجاوز نمی‌کند. اما برخی دیگر، طول عمر بیشتری دارند. برخی از امپلنت‌های کره ای باکیفیت می‌توانند 15 تا 20 سال دوام بیاورند.

به‌شکل معمول یک ایمپلنت نسبتا خوب کره ای، حدود ده سال عمر می‌کند. قبل از انتخاب برند، درباره طول عمر هر کدام از آن‌ها تحقیق کنید و نوعی از ایمپلنت کره ای را انتخاب کنید که عمر طولانی‌تری داشته باشد.

به‌طور کلی ایمپلنت کره ای از انواع محبوب، مقرون‌به‌صرفه و باکیفیت ایمپلنت در ایران و جهان محسوب می‎شود. این ایمپلنت‌ها انواع مختلفی دارند و استفاده از یکی از برند‌های باکیفیت، می‌تواند از نظر قیمت و دوام بسیار مناسب باشد.

 

میانگین امتیاز 5 / 5. تعداد رای: 1

اولین نفری باشید که به این مقاله رای میدهید.

میانگین امتیاز 5 / 5. تعداد رای: 1

اولین نفری باشید که به این مقاله رای میدهید.

اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
جستجو
این کادر جستجو را ببندید.