جستجو
این کادر جستجو را ببندید.

بهترین مارک و برند کامپوزیت دندان کدام است؟

بهترین برند کامپوزیت دندان کدام است؟
تأیید شده توسط تیم دندانپزشکی میخک
این مطلب توسط تیم دندانپزشکی میخک تایید شده است.
برای مشاوره آنلاین سایر خدمات دندانپزشکی کافی است کلیک کنید!
مشاوره دندانپزشکی رایگان

فهرست مطالب

انتخاب بهترین برند کامپوزیت دندان از میان انواع کامپوزیت دندان می‌تواند عامل مهمی برای گرفتن نتیجه مثبت در اصلاح طرح لبخند باشد. اما کدام برند می‌تواند به‌عنوان بهترین برند کامپوزیت دندان معرفی شود؟ شاید شما نام برخی برندها را شنیده باشید؛ اما احتمالاً اطلاعات کاملی در مورد آن‌ها ندارید و نمی‌دانید کدام یک بهترین گزینه برای شما است. در این مقاله با ما همراه باشید تا بهترین برند کامپوزیت دندان را به شما معرفی کنیم.

بهترین برند کامپوزیت دندان

کامپوزیت‌ها مواد مصنوعی هستند که به‌صورت ناهمگن مخلوط می‌شوند و ترکیبی را تشکیل می‌دهند که در دندانپزشکی برای ترمیم دندان‌های آسیب‌دیده و همچنین برای بهبود ظاهر دندان‌ها استفاده می‌شوند.

برای افرادی که به‌دنبال راه‌های بهبود ظاهر و سلامت دندان‌های خود هستند، کامپوزیت دندان یکی از گزینه‌های محبوب است. در ادامه به بررسی بهترین برند کامپوزیت دندان می‌پردازیم و اطلاعات مفیدی را با شما به اشتراک می‌گذاریم:

کامپوزیت Bisco

TheraCal LC یک کامپوزیت رادیواپک و حاوی سیلیکات‌های کلسیم تحریک‌کننده آپاتیت برای محافظت و تحریک ترمیم پالپ و عاج دندان است. این محصول جایگزینی ایده‌آل برای هیدروکسید کلسیم، مواد مبتنی بر گلاس آینومر یا RMGI است، چرا که حاوی قابلیت جابجایی عالی، سهولت در قرارگیری و خواص بازسازی‌کننده می‌باشد.

برای انتخاب بهترین کامپوزیت برای دندان‌هایتان نیاز به راهنمایی دارید؟

همین الان با دندانپزشکان میخک مشورت کنید!

مشاوره دندانپزشکی آنلاین

 کامپوزیت Coltene

کامپونیر نوآوری جدید در اتصال کامپوزیت آنتریور را ارائه می‌دهد که حاوی پوسته‌های مینای کامپوزیت نانوهیبرید است. این اولین سیستمی است که مزایای ترمیم کامپوزیت مستقیم را با ونیرهای کامپوزیت پیش‌ساخته ترکیب می‌کند. این امر بعد جدید و هیجان‌انگیزی را به درمان‌های موجود اضافه می‌کند و به دندان‌پزشکان و بیماران، گزینه‌های زیبایی مقرون‌به‌صرفه‌تری را با تقریباً نصف هزینه ونیرهای پورسلین ارائه می‌دهد. بیماران می‌توانند با استفاده از این کامپوزیت به یک لبخند زیبا و طبیعی دست پیدا کنند.

کامپوزیت DMG America

Ionosit Baseliner یک کامپوزیت جریان‌پذیر تک جزئی است که عملاً از ریزنشت، حساسیت و پوسیدگی مکرر با حذف ریزشکاف‌ها جلوگیری می‌کند. Ionosit Baseliner از طریق میکرو انبساط کنترل‌شده، کرنش داخلی ناشی از ترکیب انقباض پلیمریزاسیون را کاهش می‌دهد. Ionosit Baseliner انبساط ایمن و محدودی ایجاد می‌کند که جبران انقباض کامپوزیت را انجام می‌دهد.

بهترین کامپوزیت دندان

کامپوزیت Kerr

برند SonicFill 2 با تکیه بر عملکرد قبلی خود که جوایز معتبری را برای این شرکت به ارمغان آورده است، کامپوزیت‌های SingleFill خود را ارتقاء داده است. در این ارتقاء دیگر خبری از ترمیم‌های تکراری و خسته‌کننده نیست و کامپوزیت‌های جدید این برند دارای جاگذاری بسیار آسان و قابل اعتمادی هستند.

این کامپوزیت‌ها در عمق ۵ میلی‌متری قرار می‌گیرند و بدون لاینر یا لایه پوششی کار می‌شوند. سیستم پرکننده جدید این کامپوزیت‌ها براقیت، سازگاری، عمق درمان و تطابق رنگی بالایی داشته و از مقاومت و استحکام بی‌نظیری در برابر سایش برخوردار است.

کامپوزیت Tokuyama Dental America

Tokuyama Dental America یکی دیگر از بهترین برند کامپوزیت دندان است که توسطEstelite Sigma Quick ارائه می‌شود. یک کامپوزیت با کلاس جهانی، ۱۰۰ درصد کروی پرشده و با وزن فیلر ۸۲ درصدی که طرفداران بسیار زیادی دارد.

براق بودن بالا و جلاپذیری فوق العاده، در کنار خاصیت کاهش سایش و ماندگاری طولانی مدت، از مزیت‌های این برند معروف و پرطرفدار است. این کامپوزیت در ۲۰ طیف رنگی متنوع تولید شده است، شما می‌توانید تا حداکثر ۱۰ سایه رنگی مختلف را در یک افکت ترکیب کنید، هزینه‌های کاشت را کاهش داده و ضریب اطمینان را افزایش دهید.

کامپوزیت SDI (North America) 

Aura، یک سیستم ترمیم کننده کامپوزیتی رادیوپاک (radiopaque) و نور کیور شده یا همان سخت‌سازی شده نوری (light-cured) با استحکام بالا است که با زیبایی خیره‌کننده خود، ترکیب رنگی بسیار سازگاری را با دندان‌های شما ساخته و زیبایی لبخند را به شما برمی‌گرداند.

  • این کامپوزیت‌ها به کمک رویکردهای سیستماتیک و علمی طراحی می‌شوند، دارای رنگ مینا و عاج طیعی هستند و امکان کنترل رنگ کامپوزیت را در اختیار بیمار و دندان‌پزشک قرار می‌دهند.
  • این کامپوزیت‌ها دارای هندلینگ آسانی بوده و پرداخت راحتی دارند.

کامپوزیت DMP Dental

DMP Dental نیز در لیست بهترین برند کامپوزیت دندان قرار می‌گیرد. NANOCERAM یونیورسال یک کامپوزیت نانوهیبرید سخت‌سازی شده نوری است که در برابر جذب اب بسیار مقاوم است و دارای پرداخت آسانی است. خاصیت‌هایی نظیر حلالیت و انقباض پلیمریزاسیون، ترمیم‌هایی را ایجاد می‌کند که در برابر خرابی مقاومت می‌کنند و طول عمر، یکپارچگی حاشیه‌ای بالا و حداقل حساسیت بعد از عمل را برای بیمار به ارمغان می‌آورند.

عدم داشتن ریزنشت و تطابق رنگی عالی که به شکلی نامرئی در بین دندان‌های واقعی خودتان ترکیب می‌شود، از دیگر ویژگی‌های بی‌نظیر این برند از کامپوزیت است.

کامپوزیت Ivoclar Vivaden

Tetric EvoCeram Bulk Fill یک ماده کامپوزیت نانوهیبرید منحصربه‌فرد است که به طور خاص برای قرار دادن سریع و کارآمد و ترمیم‌های کامپوزیت‌های قبلی ساخته و پرداخته شده است. با استفاده از کامپوزیت‌های این برند می‌توان ترمیم‌ها را با یک ماده، در یک مرحله، بدون نیاز به لایه‌های اضافی یا تجهیزات توزیع‌کننده کار کرد.

در نهایت، انتخاب بهترین برند کامپوزیت دندان بستگی به نیازها و توصیه‌های دندان‌پزشک دارد. با انتخاب یک برند باکیفیت می‌توانید از زیبایی و سلامت دندان‌های خود لذت ببرید. حواستان باشد که به‌دلیل قیمت پائین‌تر برخی برندها، کیفیت را فدای قیمت نکنید. هیچ ارزانی بی‌دلیل نیست! پس اگر قصد انجام کامپوزیت دندان را دارید، به سراغ بهترین برندها بروید تا با نتایج عالی روبه‌رو شوید.

 

میانگین امتیاز 5 / 5. تعداد رای: 4

اولین نفری باشید که به این مقاله رای میدهید.

سوالات متداول

از بهترین برندهای کامپوزیت دندان در دندانپزشکی می‌توان به بیسکو، توکویاما و … اشاره کرد.

بهترین مارک کامپوزیت دندان متناسب با شرایط و انتظارات شما توسط دندانپزشک توصیه می‌ شود.

میانگین امتیاز 5 / 5. تعداد رای: 4

اولین نفری باشید که به این مقاله رای میدهید.

اشتراک در
اطلاع از
guest
1 دیدگاه
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
بی سواد
بی سواد
3 ماه قبل

خوب بود، ولی ایکاش برای حالات مختلف آسیب دندان ، یک یا دو برند را معرفی میکردید که بیشتر در انتخاب و درک مطلب برای خوانندگان مفید باشه

جستجو
این کادر جستجو را ببندید.