جستجو
این کادر جستجو را ببندید.

انواع ایمپلنت آلمانی کدام است؟

انواع ایمپلنت آلمانی چیست؟
تأیید شده توسط تیم دندانپزشکی میخک
این مطلب توسط تیم دندانپزشکی میخک تایید شده است.
برای مشاوره آنلاین سایر خدمات دندانپزشکی کافی است کلیک کنید!
مشاوره دندانپزشکی رایگان

فهرست مطالب

اگر تصمیم به انجام درمان ایمپلنت دارید، حتما در مورد کیفیت ایمپلنت آلمانی شنیده‌اید. امروزه با توجه به محبوبیت این درمان، کشورهای مختلفی شروع به فعالیت در این حوزه کرده‌اند. در این میان، ایمپلنت کشور آلمان که در برندهای مختلف به تولید رسیده است، مورد توجه بسیاری از پزشکان قرار گرفته‌، زیرا ایمپلنت‌های آلمانی، علاوه‌بر قیمت مناسب، کیفیت بسیار بالایی دارند که در ادامه مقاله به‌طورکامل با آن‌ها آشنا می‌شویم.

ایمپلنت آلمانی چیست؟

ایمپلنت آلمانی یکی از بهترین نوع ایمپلنت دندان است که توسط شرکت‌های سازنده‌ای که در آلمان مستقر هستند، تولید می‌شوند و می‌توان از آن‌ها برای ایمپلنت تک دندان یا کل دندان‌ها استفاده کرد.

شرکت‌های آلمانی برای ساخت ایمپلنت‌ها از آخرین مهندسی و نوآوری که در زمینه دندان‌پزشکی شناخته شده استفاده می‌کنند و محصولات آن‌ها بالاترین کیفیت را دارند.

این شرکت‌ها، علاوه‌بر ساخت ایمپلنت، قطعات ایمپلنت را نیز تولید می‌کنند، بنابراین شما می‌توانید با خیال راحت به سراغ این محصولات بروید.

ایمپلنت‌های آلمانی، برندهای مختلفی دارند که از بهترین و باکیفیت‌ترین آن‌ها می‌توان برندهایی چون ICX، General، Bredent، Dentegris، Xive، Argon و ... را نام برد. هرکدام از این برندها ویژگی و خصوصیاتی دارند و از نظر قیمت نیز با یکدیگر متفاوت هستند. در ادامه انواع ایمپلنت آلمانی را بررسی می‌کنیم تا بتوانید در نهایت بهترین انتخاب را داشته باشید.

انواع و برندهای مختلف ایمپلنت آلمانی

در این بخش لیستی از برندهای ایمپلنت دندان آلمانی آمده است که عبارتند از:

ایمپلنت آی‌سی‌ایکس (ICX)

اگر به‌دنبال یک ایمپلنت هستید که ترکیبی عالی از زیبایی و کیفیت بالا باشد، پیشنهاد ما به شما ایمپلنت دندان ICX است. این مدل از ایمپلنت، براساس آخرین تکنولوژی طراحی شده و به متخصصان اجازه می‌دهد که کار کاشت ایمپلنت را به‌طور حرفه‌ای انجام دهند.

در رابطه با قیمت ایمپلنت آی‌سی‌ایکس نیز نگران نباشید، زیرا این محصول باکیفیت با یک قیمت مقرون‌به‌صرفه در اختیار شما قرار می‌گیرد.

ایمپلنت جنرال (General)

شرکت جنرال در سال 1998 فعالیت خود را در آلمان آغاز کرد و از آن روز تا به حال، بیش از 8 مدل ایمپلنت را طراحی کرده است. ایمپلنت‌های این شرکت به‌شکل مخروطی ساخته می‌شوند، بنابراین به‌راحتی در استخوان فک جای می‌گیرند و جوش می‌خورند.

برای ایمپلنت دندانتان نیاز به راهنمایی دارید؟

شما می‌توانید از طریق ارتباط مستقیم با دندانپزشکان میخک پاسخ همه سئوالات خود را دریافت کنید!

مشاوره دندانپزشکی آنلاین

ایمپلنت آرگون (Argon)

در راستای معرفی بهترین برند ایمپلنت آلمانی، باید به برند  Argonاشاره کنیم. ایمپلنت‌های آرگون نیز مخروطی شکل هستند و با پیوند آلوژنیک تولید می‌شوند؛ بنابراین کیفیت و ایمنی را به شما هدیه می‌دهند. شما می‌توانید با انتخاب این برند، دندان‌هایی زیبا و مقاوم داشته باشید.

ایمپلنت ایکس‌آی‌وی (Xive)

اگر لثه‌های حساسی دارید و به‌دنبال انتخابی هستید که واکنش آلرژیک ایجاد نکند، پیشنهاد ما ایمپلنت Xive است. این شرکت سابقه فعالیت طولانی‌مدت دارد و توانسته در این سال‌ها به کیفیت محصولات خود بی‌افزاید.

برای ساخت ایمپلنت آلمانی ایکس‌آی‌وی از تیتانیوم خالص استفاده می‌شود و همین موضوع دلیلی بر ضد آلرژی بودن این محصول است. طراحی این دندان به دندان‌های طبیعی شباهت زیادی دارد و در 99 درصد مواقع درمان با آن موفقیت‌آمیز بوده است.

انواع ایمپلنت آلمانی از آنچه در این مقاله معرفی شد، بیشتر است؛ از همین رو توصیه می‌شود حتما هنگام انتخاب ایمپلنت با دندان‌پزشک متخصص مشورت کنید تا براساس نیاز و شرایط دندان‌های شما بهترین برند و مدل معرفی شود.

مزایای ایمپلنت آلمانی

ایمپلنت آلمانی برندهای مختلفی دارد که هرکدام از مزایا و معایبی برخوردار هستند. حال ما در این بخش به‌طورکلی مزایای ایمپلنت‌های آلمانی را بررسی می‌کنیم که عبارتند از:

  • ایمپلنت‌های آلمانی، علاوه‌بر کیفیت بالایی که دارند، از نظر ظاهر شبیه به دندان‌های طبیعی هستند، از همین رو با انتخاب آن‌ها می‌توانید لبخندی زیبا و نچرال داشته باشید.
  • با انتخاب ایمپلنت‌های آلمانی، مشکلی در صحبت کردن شما پیش نخواهد آمد، زیرا طراحی این ایمپلنت‌ها استاندارد است و همانند دندان‌های طبیعی شما عمل خواهند کرد.
  • بعد از انتخاب ایمپلنت‌های آلمانی، نگران خوردن و جویدن غذاها نباشید، زیرا آن‌ها بسیار مستحکم و باکیفیت هستند.
  • برندهای آلمانی براساس آخرین فناوری طراحی شده‌اند و در ساخت آن‌ها از تیتانیوم استفاده شده است، بنابراین نگران بروز حساسیت‌های آلرژیک نباشید، زیرا این ایمپلنت‌ها با ساختار استخوان فک و لثه سازگار هستند.
  • ایمپلنت‌های آلمانی به‌طورکامل در استخوان فک جوش می‌خورند، بنابراین نگران لق زدن آن‌ها در لثه نباشید.
  • آمار موفقیت درمان ایمپلنت، با محصولات آلمانی برابر با 99 درصد است.

عمر ایمپلنت آلمانی چقدر است؟

یکی از دغدغه‌های متقاضیان ایمپلنت، به طول عمر دندان‌ها مربوط می‌شود. در رابطه با این موضوع باید گفت ایمپلنت‌های آلمانی از مقاوم‌ترین ایمپلنت‌های دنیا هستند و طبق گزارش‌ها عمر ایمپلنت آلمانی، بین 15 الی 30 سال است که این طول عمر با توجه به برندی که انتخاب می‌کنید و نگهداری که از دندان‌ها انجام می‌دهید، مشخص می‌شود.

اما در کل نگران نباشید، زیرا شما با یکبار پرداخت هزینه برای این درمان، تا سالیان سال دندان‌های سالم و زیبا دارید.

در این مقاله انواع ایمپلنت آلمانی را به شما معرفی کردیم و طبق بررسی‌های صورت گرفته، متوجه شدیم که ایمپلنت آلمانی یکی از بهترین ایمپلنت‌ها در دنیا است که علاوه‌بر کیفیت و طبیعی بودن، عمر بالایی نیز دارد. بنابراین شما می‌توانید بعد از مشورت با یک دندان‌پزشک، بهترین برند ایمپلنت آلمانی را انتخاب کنید و درمان را با آن انجام دهید تا از نتیجه شگفت‌زده شوید!

شما می‌توانید برای کسب اطلاعات بیشتر برای ایمپلنت اقساطی از طریق مشاوران میخک اقدام کنید.

میانگین امتیاز 1 / 5. تعداد رای: 1

اولین نفری باشید که به این مقاله رای میدهید.

میانگین امتیاز 1 / 5. تعداد رای: 1

اولین نفری باشید که به این مقاله رای میدهید.

اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
جستجو
این کادر جستجو را ببندید.