جستجو
این کادر جستجو را ببندید.

چرا ایمپلنت اشترومن را انتخاب کنیم؟

ایمپلنت اشترومن
تأیید شده توسط تیم دندانپزشکی میخک
این مطلب توسط تیم دندانپزشکی میخک تایید شده است.
برای مشاوره آنلاین سایر خدمات دندانپزشکی کافی است کلیک کنید!
مشاوره دندانپزشکی رایگان

فهرست مطالب

امروزه ایمپلنت اشترومن (Straumann) یک انتخاب مطمئن و محبوب برای افرادی است که تصمیم به انجام درمان ایمپلنت دارند. اگر تصمیم به انجام این درمان دارید، باید بدانید برندهای مختلفی تابه‌حال دست به تولید ایمپلنت زده‌اند که هرکدام ویژگی، مزایا و معایبی دارند و شما به‌عنوان متقاضی درمان، باید با تمام این موارد آشنا باشید تا بتوانید در نهایت بهترین تصمیم‌ را بگیرید. در ادامه همراه ما باشید تا به‌طورکامل با ایمپلنت اشترومن آشنا شوید.

تاریخچه ایمپلنت اشترومن

شرکت اشترومن برای اولین بار فعالیت خود را در سال 1945 در سوئیس آغاز کرد. این شرکت تا به امروز ایمپلنت دندان و قطعات ایمپلنت اشترومن را تولید کرده است و تمام این محصولات کیفیت بالایی دارند که نتیجه این کیفیت، افزایش عمر ایمپلنت اشترومن خواهد بود.

همچنین باید بدانید که این شرکت از یک تیم بین‌المللی و اختصاصی بهره می‌برد تا تمام تکنیک‌های صنعت ایمپلنت را کشف و اطلاع‌رسانی کنند. بنابراین روزبه‌روز به کیفیت ایمپلنت و قطعات ایمپلنتی این شرکت افزوده می‌شود و دیگر نیازی به شک در انتخاب این برند نیست!

دلیل محبوبیت ایمپلنت اشترومن بین مردم

ایمپلنت اشترومن یکی از بهترین انواع ایمپلنت دندان است که مزایای این برند، مختلف و متعدد است و به‌ دلیل وجود چنین مزایایی، ایمپلنت اشترومن به یک انتخاب محبوب تبدیل شده است که این مزایا عبارتند از:

یک ایمپلنت با بهترین کیفیت

اولین دلیلی که باعث محبوبیت و مشهور شدن محصول شرکت اشترومن شد، کیفیت بالا و استثنائی محصولات بود. برای ساخت این ایمپلنت از مواد باکیفیت و بادوام استفاده می‌کنند تا این دندان سالیان سال برای متقاضی، بدون مشکل قابل استفاده باشد. بنابراین اگر به‌دنبال یک راه دائمی برای جبران دندان‌های از دست‌رفته هستید، ایمپلنت Straumann شما را به هدفتان می‌رساند.

درصد موفقیت بالا

برخی از برندهای ایمپلنت به‌دلیل کیفیت پایینی که دارند، باعث عدم موفقیت درمان می‌شوند و برای فرد مشکلات متعددی را ایجاد می‌کنند. این در حالی است که درصد موفقیت ایمپلنت اشترومن، به‌طرز چشمگیری بالا بوده و توانسته آمار 98% موفقیت را ثبت کند. بنابراین شما با انتخاب ایمپلنت اشترومن سوئیسی، خیالتان راحت‌ خواهد بود، زیرا موفقیت آن ثابت شده است.

برای ایمپلنت دندان نیاز به راهنمایی دارید؟

شما می‌توانید از طریق ارتباط مستقیم با جراحان فک و صورت میخک پاسخ همه سئوالات خود را دریافت کنید!

مشاوره دندانپزشکی آنلاین

راه‌حلی طبیعی و راحت

ایمپلنت‌های Straumann زمانی که جایگزین دندان‌های شما می‌شوند، ظاهر بسیار طبیعی دارند و در لبخند شما اختلالی ایجاد نمی‌کنند. از طرفی وجود ایمپلنت اشترومن سوئیسی در دهان، سخت و اذیت‌کننده نخواهد بود و شما می‌توانید به‌راحتی با آن‌ها هر غذا و خوراکی که می‌خواهید را بجویید.

تطبیق‌پذیری در حالات مختلف

از دیگر دلایل قانع‌کننده انتخاب ایمپلنت اشترومن، می‌توان به تطبیق‌پذیری آن‌ها در حالات مختلف اشاره کرد. فرقی ندارد که شما یک دندان را می‌خواهید ایمپلنت کنید یا تمام آن‌ها را؛ در هر دو صورت می‌توانید به سراغ ایمپلنت اشترومن بروید، زیرا شما می‌توانید با توجه به نیازی که دارید از این ایمپلنت استفاده کنید.

جوش خوردن سریع ایمپلنت به استخوان فک

در ساخت و تهیه ایمپلنت Straumann، از آخرین تکنولوژی سطح، یعنی سطح slactive استفاده شده است. بنابراین پروسه پیوند ایمپلنت به استخوان فک سریع‌تر انجام می‌شود و یک ساختار قوی به‌وجود می‌آید. بنابراین بعد از کاشت این ایمپلنت، می‌توان انتظار داشت در 6 الی 8 هفته، ایمپلنت و استخوان فک به‌یکدیگر جوش بخورند.

معایب ایمپلنت اشترومن

تابه‌اینجا در رابطه با مزایا و دلایلی که بسیاری از افراد این ایمپلنت را انتخاب می‌کنند صحبت کردیم؛ اما آیا معایبی نیز برای آن وجود دارد؟ باید گفت تابه‌حال گزارش قطعی از معایب این ایمپلنت گزارش نشده است، اما به طور کلی برای ایمپلنت دندان در برخری افراد عوارض احتمالی وجود دارد که عبارتند از:

  • تحلیل رفتن لثه در محل کاشت
  • درد و خونریزی
  • بروز مشکل در جویدن
  • شکسته شدن ایمپلنت

که احتمال بروز موارد بالا برای ایمپلنت اشترومن سوئیسی کمتر از 1 درصد است، زیرا کیفیت و موفقیت‌آمیز بودن درمان ایمپلنت با اشترومن ثابت شده است.

انواع مدل‌های ایمپلنت اشترومن

شرکت اشترومن تا به امروز مدل‌های مختلفی از ایمپلنت را طراحی کرده است که هرکدام از نظر مقاومت و ویژگی با دیگری فرق دارند. انواع ایمپلنت اشترومن شامل موارد زیر می‌شود:

ایمپلنت اشترومن تیتانیومی

اگر قیمت ایمپلنت دندان برای شما اهمیت دارد، اشترومن تیتانیومی یک انتخاب مناسب برای شما خواهد بود. در طراحی این مدل از ایمپلنت، تنها از فلز تیتانیوم استفاده شده و به همین خاطر نسبت به سایر مدل‌ها استحکام کمتری دارد، اما به‌دلیل قیمت مناسب یکی از انتخاب‌های اصلی است.

ایمپلنت اشترومن اکتیو

دیگر مدل ایمپلنت اشترومن، مدل اکتیو است. اگر شما زمان کافی برای جوش خوردن پایه ایمپلنت به استخوان فک را ندارید، می‌توانید به سراغ مدل اکتیو بروید. این ایمپلنت در یک مایع مخصوص قرار دارد که همین مایع دوره بهبود را کاهش می‌دهد.

ایمپلنت اشترومن روکسالید

اگر به‌دنبال یک انتخاب با استحکام بالا هستید، ایمپلنت اشترومن روکسالید را به شما پیشنهاد می‌دهیم. در ساخت این ایمپلنت، از 15% زیرکونیوم و 85% تیتانیوم استفاده شده و به همین دلیل از مدل تیتانیومی استحکام بیشتری دارد. از طرفی این ایمپلنت، اندازه کوچک‌تری همراه با استحکام بیشتری دارد و به همین‌دلیل احتمال موفقیت درمان آن، در شرایط ویژه درمانی بیشتر است.

مدل‌های ایمپلنت اشترومن متفاوت است و هرکدام باید برای هدف خاصی استفاده شوند، از همین رو توصیه می‌شود در رابطه با انتخاب مدل، حتما با متخصص مشورت کنید تا بسته به شرایط شما بهترین مدل معرفی شود.

قیمت ایمپلنت اشترومن

اگر تصمیم به خرید ایمپلنت اشترومن دارید، باید در رابطه با قیمت محصولات این برند نیز اطلاعات داشته باشید. در رابطه با این موضوع باید گفت قیمت این ایمپلنت سوئیسی به ازای هر واحد و بدون روکش محاسبه می‌شود و مطابق با این نحوه قیمت‌گذاری، قیمت ایمپلنت اشترومن تقریبا از واحدی 28 الی 30 میلیون تومان تعیین خواهد شد که این قیمت به دلیل کیفیت و ماندگاری بالای ایمپلنت این برند است.

عمر ایمپلنت اشترومن چقدر است؟

یکی از دغدغه‌های اصلی متقاضیان ایمپلنت به مدت‌زمان ماندگاری درمان مربوط می‌شود. در رابطه با این موضوع باید گفت نگران عمر ایمپلنت اشترومن نباشید، زیرا در ساخت و تهیه این ایمپلنت‌ها از مواد درجه یک و باکیفیت استفاده می‌شود و این محصول توانسته نرخ موفقیت 98.8% را به خود اختصاص دهد.

این درمان بین 25 الی 30 سال ماندگاری دارد و اکثر بیماران از انجام آن احساس رضایت داشته‌اند. البته نباید از این نکته غافل شد که عمر ایمپلنت، از هر برند و مدلی به نگهداری شخص نیز بستگی دارد.

ایمپلنت اشترومن، یک محصول ساخت کشور سوئیس است که انواع مختلفی دارد و هرکدام از مدل‌های آن خصوصیات و ویژگی‌هایی دارند که در این مقاله در رابطه با تمام آن‌ها صحبت شد. بنابراین اکنون شما می‌توانید با درنظر گرفتن این اطلاعات درباره ایمپلنت اشترومن سوئیسی و مشورت با یک دندان‌پزشک متخصص، تصمیم نهایی خود برای انجام این درمان را بگیرید و زیبایی را به لبخند خود برگردانید.

 

میانگین امتیاز 5 / 5. تعداد رای: 1

اولین نفری باشید که به این مقاله رای میدهید.

میانگین امتیاز 5 / 5. تعداد رای: 1

اولین نفری باشید که به این مقاله رای میدهید.

اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
جستجو
این کادر جستجو را ببندید.