
بعد از عصب کشی دندان چه بخوریم؟
عصب کشی دندان یا روت کانال، یک روش درمانی است که برای ترمیم دندانهای آسیبدیده و پوسیده استفاده میشود. اگرچه عصبکشی یک روش سرپایی است، اما بعد از آن نیاز به انجام مراقبتهای ویژهای وجود دارد. مهمترین سوالی که ممکن است برای بسیاری از افراد وجود داشته باشد، این است







