جستجو
این کادر جستجو را ببندید.

بهترین مارک دندان مصنوعی کدام است؟

بهترین مارک دندان مصنوعی
تأیید شده توسط تیم دندانپزشکی میخک
این مطلب توسط تیم دندانپزشکی میخک تایید شده است.
برای مشاوره آنلاین سایر خدمات دندانپزشکی کافی است کلیک کنید!
مشاوره دندانپزشکی رایگان

فهرست مطالب

باید بدانید که بهترین مارک دندان مصنوعی از جمله عواملی است که بر زیبایی لبخند شما موثر است. شاید برایتان جالب باشد بدانید که تنوع برندهای باکیفیت در زمینه دندان مصنوعی آن‌چنان بالاست که در نگاه اول شما را سردرگم می‌کند. به راستی بهترین مارک دندان مصنوعی کدام است؟ در این مطلب قصد داریم بهترین برندهای موجود در ایران را به صورت تخصصی به شما معرفی کنیم و انتخاب را برایتان به کاری ساده تبدیل کنیم. با ما همراه باشید.

بهترین مارک دندان مصنوعی کدام است؟

امروزه بهترین مارک دندان مصنوعی یکی از فاکتورهای مهم برای کیفیت دندان مصنوعی است زیرا بیمار با انتخاب بهترین برند دندان مصنوعی راحتی، زیبایی و جذابیت را برای لبخند خود به ارمغان می‌آورد. آنچه که در انتخاب بهترین مارک و برند دندان مصنوعی موثر است شرایط فک و دندان‌ها و همچینی میزان هزینه ای است که بیمار قادر به پرداخت آن خواهد بود.

دندان مصنوعی مارک‌ها و برند‌های متفاوتی دارد که هر کدام مزایا و معایب مختص به خود را دارد. در این مقاله بهترین مارک‌های دندان مصنوعی را آورده‌ایم که و در مورد هر کدام به طور کامل توضیح می‌دهیم.

  • بهترین مارک دندان مصنوعی ژله ای
  • بهترین مارک دندان مصنوعی متحرک
  • بهترین مارک دندان مصنوعی ایتالیایی
  • بهترین مارک دندان مصنوعی ایرانی

4 مورد بالا در این مطلب کاملا توضیح داده می‌شود.

بهترین مارک دندان مصنوعی ژله ای

پروتزهای ژله‌ای به عنوان یک راه حل عالی برای افرادی که با مشکلات و بیماری‌هایی در دهان خود مواجه هستند و نمی‌توانند از دندان مصنوعی معمولی استفاده کنند، گزینه مناسبی هستند. این نوع پروتزها به خاطر قابلیت تطبیق با اشکال و خطوط منحصر به فرد دهان و کام افراد، نسبت به پروتزهای معمولی سازگاری بیشتری دارند. در ادامه بهترین مارک دندان مصنوعی ژله ای را به شما معرفی می‌کنیم:

بهترین مارک دندان مصنوعی ژله ای

برند آلمانی ویتا

برند ویتا به عنوان یکی از بهترین برندهای دندان مصنوعی خارجی با تمرکز ویژه بر تولید تجهیزات دندان‌پزشکی شناخته می‌شود. این برند از مواد با کیفیت برتر و بهترین استانداردها در تولید محصولاتش استفاده می‌کند. دندان مصنوعی ویتا با ظاهری شکیل و طبیعی به بازار عرضه می‌شوند. این محصولات به صورت کامل و نیمه‌کامل، برای افرادی مناسب هستند که به دندان مصنوعی نیاز داشته و به زیبایی خود می‌اندیشند.

برند ژاپنی شوفو

پروتزهای دندانی شوفو به‌عنوان معروف‌ترین دندان‌های مصنوعی در کشور ژاپن، با موفقیت راه خود را به بازار بسیاری از کشورهای جهان گشوده‌اند. این محصولات دارای کیفیت بسیار بالایی هستند. تکنولوژی پیشرفته و استفاده از مواد با کیفیت در تولید پروتزهای دندانی شوفو باعث می‌شود تا این محصولات دارای طراحی منحصر به فردی باشند. آن‌ها یک گزینه مناسب برای افرادی هستند که به دنبال یک دندان مصنوعی با کیفیت، با طول عمر بالا و ظاهر طبیعی هستند.

← میخواهم بیشتر بدانم: قیمت دندان مصنوعی چقدر است؟

معرفی بهترین مارک دندان مصنوعی متحرک

به طور کلی دو نوع پروتز متحرک برای دندان‌ها وجود دارد:

  • پروتز کامل
  • پروتز جزئی

پروتز کامل برای افرادی استفاده می‌شود که همه دندان‌های خود را از دست داده‌اند، در حالی که پروتز جزئی در مواردی استفاده می‌شود که برخی از دندان‌های طبیعی باقی مانده باشند. در ادامه به معرفی بهترین مارک دندان مصنوعی متحرک می‌پردازیم:

برند آلمانی ایوکلار ویوادنت

یکی از برندهای برجسته در زمینه پروتزهای دندانی، برند ایوکلار ویوادنت (Ivoclar Vivadent) است. این شرکت در چهار حوزه زیر فعالیت می‌کند:

  • دندانپزشکی دیجیتال
  • ترمیم‌های مستقیم
  • پروتزهای ثابت
  • پروتزهای متحرک

این برند به علت ثبات رنگ و مقاومت بالایی که داراست، مورد توجه فراوانی قرار گرفته است و به عنوان یکی از برندهای برتر جهان شناخته می‌شود.

محصولات ایوکلار ویوادنت با استفاده از تکنولوژی پیشرفته و مواد با کیفیت عالی تولید می‌شوند. این برند تمرکز خود را بر روی ارائه پروتزهایی با دوام و زیبا قرار داده است و یک انتخاب عالی برای افراد مشکل‌پسند محسوب می‌شود.

بهترین مارک دندان مصنوعی ایتالیایی کدام است؟

برند ایتالیایی ماژور (Major) یکی از برندهای برجسته در زمینه تولید دندان‌های مصنوعی بوده و در بازار اروپا از اعتبار بالایی برخوردار است. این برند که به عنوان بهترین مارک دندان مصنوعی ایتالیایی نیز شناخته می‌شود، به تمام نقاط جهان صادر می‌شود.

  • این دندان‌ها در مقابل سایش بسیار مقاوم هستند و از جنسی محکم ساخته شده‌اند.
  • دندان‌های مصنوعی ماژور دارای رنگ‌بندی نسبتاً متنوعی هستند که به شما امکان می‌دهد دندان مصنوعی را با رنگ و شکل دندان‌های طبیعی‌تان هماهنگ کنید.
  • این برند در بازار ایران نیز با مجموعه‌ای شامل 31 نوع مختلف دندان مصنوعی در دسترس است.
  • دندان‌های مصنوعی این برند از جنس اکریلیک شفاف ساخته شده‌اند و دارای ساختاری محکم و پایدار هستند که زیبایی دندان‌هایتان را دوچندان می‌کند.
برای انتخاب بهترین مارک دندان مصنوعی نیاز به راهنمایی دارید؟

دندانپزشکان میخک آماده راهنمایی به شما هستند!

مشاوره دندانپزشکی آنلاین

بهترین مارک دندان مصنوعی ایرانی چیست؟

در صنعت دندانپزشکی، شرکت‌های ایرانی نیز توانسته‌اند در تولید پروتزهای دندانی موفقیت‌های قابل توجهی کسب کنند. این شرکت‌ها با استفاده از تکنولوژی‌های پیشرفته و استفاده از مواد باکیفیت، پروتزهای دندانی با استانداردهای بالا تولید می‌کنند. در ادامه سه مورد از  بهترین مارک دندان مصنوعی ایرانی را به شما معرفی می‌کنیم:

برند یاقوت

برند یاقوت یکی از بهترین مارک دندان مصنوعی ایرانی بوده که بر دیگر دندان‌های مصنوعی برتری خاصی دارد.

  • این محصول دارای سایش بسیار کمتری است و به دلیل مقاومت بالاتری که نسبت به محصولات خارجی دارد، از طرفداران بسیاری برخوردار است.
  • این دندان مصنوعی از چهار لایه تشکیل شده و از جنس تیتانیوم ساخته شده است.
  • یکی از ویژگی‌های منحصر به فرد این دندان مصنوعی، ضد حساسیت بودن آن است. این معنی که با استفاده از این محصول، احتمال بروز زخم در لثه کاهش پیدا می‌کند.
  • علاوه بر این، این مارک دندان مصنوعی به راحتی در بازار ایران قابل تهیه است.

بهترین مارک دندان مصنوعی ایرانی

برند نچرال

دندان‌های مصنوعی نچرال، محصولات برجسته‌ای در دنیای دندان‌های مصنوعی هستند. این برندها از جنس پلیمر ساخته شده‌اند و به صورت ایمپلنت و در بسته‌های شش‌تایی در بازار موجود هستند.

  • یکی از ویژگی‌های ممتاز این دندان‌های مصنوعی، مقاومت نسبتاً بالای آن‌ها است که باعث استقامت بیشتر در طول زمان می‌شود.
  • اگرچه دندان‌های مصنوعی نچرال دارای تنوع کمتری نسبت به برندهای دیگر هستند، اما کیفیت بالا و سایش کمتری را برای افراد به ارمغان می‌آورند.

با استفاده از این دندان‌های مصنوعی، شما می‌توانید از ظاهر طبیعی دندان‌ها و زیبایی آن‌ها لذت ببرید.

برند بتادنت

برند بتا دنت یکی دیگر از برندهای برتر در زمینه تولید دندان‌های مصنوعی در ایران است.

  • این برند به تنوع بالا در اندازه و رنگ برخوردار است و تولیدات آن مطابق با استانداردهای بین‌المللی صورت می‌گیرد.
  • بتادنت با تمرکز بر کیفیت و دقت در ساخت دندان‌های مصنوعی، توانسته است رضایت و اعتماد مشتریان خود را جلب کند.
  • دندان مصنوعی بتا دنت دارای اتصال قوی با لثه است و در طولانی‌مدت نیز رنگ آن تغییر نمی‌کند.
  • همچنین این دندان مصنوعی از دو لایه تشکیل شده است که به پایداری و استحکام آن کمک می‌کند.

با توجه به تمام این ویژگی‌ها، برند بتا دنت انتخابی مناسب برای افرادی است که به دنبال دندان‌های مصنوعی با کیفیت، مطابق با استانداردهای بین‌المللی و طول عمر بالا هستند.

در این مطلب به معرفی بهترین مارک دندان مصنوعی ایرانی و خارجی پرداختیم. با انتخاب برندهای معروف می‌توانید خیال خود را از بابت کیفیت دندان‌های مصنوعی خود راحت کنید و از زیبایی لبخند خود لذت ببرید. هر انسانی شایسته زیبایی است. شما نیز لایق بهترین‌ها هستید. اما فراموش نکنید که برای انتخاب بهترین مارک و برند دندان مصنوعی حتما باید با دندانپزشک خود مشورت کنید.

شبکه تخصصی دندانپزشکی میخک از طریق همکاری با بهترین دندانپزشکان، بالاترین کیفیت را در زمینه ارائه دندان مصنوعی و برند‌های آن به مراجعین ارائه می‌کند. از طرفی با طرح دندانپزشکی اقساطی می‌توانید به سادگی هزینه بهترین مارک دندان مصنوعی خود را بپردازید.

میانگین امتیاز 3.8 / 5. تعداد رای: 19

اولین نفری باشید که به این مقاله رای میدهید.

سوالات متداول

برندها و مارک‌های متفاوتی برای دندان مصنوعی وجود دارد، اما بهترین مارک دندان مصنوعی با توجه به شرایط فک و دهان شما مشخص می‌شود برای کسب اطلاعات در این زمینه این مطلب را مطالعه کنید.

برند ماژور جز بهترین برند دندان مصنوعی ایتالیایی است که کیفیت بالایی دارد.

بهترین دندان مصنوعی ایرانی
  • دندان مصنوعی یاقوت
  • برند بتادنت
  • برند نچرال
بهترین مارک دندان مصنوعی
  • برند آلمانی ویتا
  • برند ژاپنی شوفو
  • برند آلمانی ایوکلار ویوادنت

میانگین امتیاز 3.8 / 5. تعداد رای: 19

اولین نفری باشید که به این مقاله رای میدهید.

اشتراک در
اطلاع از
guest
3 نظرات
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
وجیهه شیرزادئ
وجیهه شیرزادئ
6 ماه قبل

سلآم هزینه یکذست دندان ژله ای خارجی و دندان معمولی خارجی چقدر میشود و با اقساط چند ماهه واگذار میشود

میخک
مدیر
6 ماه قبل

سلام. لطفا برای کسب اطلاع درمورد اقساط هزینه درمان دندان مصنوعی از طریق ثبت مشاوره اقدام کنید تا مشاوران میخک شما را راهنمایی کنند.

حسن
حسن
5 ماه قبل

کاش درباره برند b.star هم می‌گفتید.

جستجو
این کادر جستجو را ببندید.