جستجو
این کادر جستجو را ببندید.

بهترین بیمه تکمیلی دندانپزشکی کدام است؟|مشاوره رایگان

بیمه دندانپزشکی
تأیید شده توسط تیم دندانپزشکی میخک
این مطلب توسط تیم دندانپزشکی میخک تایید شده است.
برای مشاوره آنلاین سایر خدمات دندانپزشکی کافی است کلیک کنید!
مشاوره دندانپزشکی رایگان

فهرست مطالب

این مطلب توسط تیم دندانپزشکی میخک تایید شده است. برای مشاوره آنلاین سایر خدمات دندانپزشکی کافی است کلیک کنید!

مشاوره دندانپزشکی رایگان

 

بیمه دندانپزشکی همواره از مورد توجه‌ترین انواع بیمه بوده است زیرا دندان درد یکی از وحشتناک‌ترین درد‌هایی است که آدمی تجربه می‌کند و باید به سرعت درمان کند. اگر تابه حال این درد به سراغ شما آمده و به دندانپزشک مراجعه کرده‌اید، متوجه هزینه‌های سرسام‌آور دندانپزشکی شده‌اید. وجود این هزینه‌های بالا، لزوم بیمه دندانپزشکی را بیش از پیش برای ما نمایان می‌کند.

از آنجا که دندانپزشکی با هزینه‌های بالایی همراه است، بیمه‌های پایه معمولا آن را پوشش نمی‌دهند. در اینجاست که اهمیت بیمه تکمیلی دندانپزشکی خودش را نشان می‌دهد. در این مقاله، انواع مختلف بیمه‌ دندانپزشکی و بهترین بیمه دندانپزشکی مورد بحث و بررسی قرار می‌گیرند و در ارتباط با سقف تعهدات بیمه دندانپزشکی نیز مطالبی ذکر خواهد شد.

منظور از بیمه دندانپزشکی چیست؟

بیمه دندانپزشکی به صورت مستقل وجود ندارد و معمولا در قالب پوشش‌ بیمه درمان تکمیلی مطرح می‌شود. این پوشش‌ شامل عیب‌ها و مشکلات مختلف دندان است که برای هر انسانی ممکن است بار‌ها در طول زندگی پیش آید. از آنجا که هزینه‌های دندانپزشکی بسیار سنگین است، افراد زیادی به دنبال پیدا کردن بهترین بیمه تکمیلی برای دندانپزشکی هستند.

با توجه به اینکه افراد به دلایل مختلف به دندانپزشک نیاز خواهند داشت، شرکت‌های بیمه، برای خدمات دندانپزشکی طرح‌های تکمیلی را ارائه کرده‌اند. در اکثر این شرکت‌ها در قسمت بیمه‌های تکمیلی و خانوادگی می‌توان بیمه دندانپزشکی را نیز انتخاب کرد که این اقدامی موثر است و در بهبود بهداشت دهان و دندان افراد جامعه تاثیر بسزایی دارد.

بیمه دندانپزشکی

اهمیت بیمه تکمیلی دندانپزشکی چیست؟

بیمه تکمیلی دندانپزشکی از اهمیت زیادی برخوردار است زیرا بیمه‌های پایه بعضی از خدمات ابتدایی دندانپزشکی مانند کشیدن دندان و جرم‌گیری را تقبل می‌کنند اما این خدمات معمولا بسیار ساده و ابتدایی هستند و شامل موارد پیچیده‌تر نمی‌شوند. مشکل این است که این بیمه‌ها دارای دندانپزشک‌های مخصوص خود هستند و این خدمات ساده نیز تنها باید نزد این دندانپزشک‌ها انجام بگیرد و مطب‌های خصوصی را تحت پوشش قرار نمی‌دهند. به همین دلیل است که بیمه تکمیلی دندانپزشکی و بهترین بیمه تکمیلی دندانپزشکی ضرورت دارد و تنها نمی‌توان به بیمه‌های پایه مانند بیمه تامین اجتماعی بسنده کرد.

انواع بیمه تکمیلی دندانپزشکی

از آنجا که خدمات دندانپزشکی برای افراد جامعه بسیار مهم است و افراد زیادی به دنبال خرید بیمه تکمیلی دندانپزشکی هستند، شرکت‌های مختلفی وارد این عرصه شده‌اند و سعی می‌کنند خدمات متمایزی را برای افراد فراهم آورند اما کدام بیمه خدمات دندانپزشکی را میدهد؟بهترین بیمه دندانپزشکی کدام است؟ در ادامه به بررسی شرکت‌های مختلف بیمه و نوع تعهدات آن‌ها می‌پردازیم. از جمله شرکت ‌هایی که بیمه دندانپزشکی آن‌ها مورد بررسی قرار گرفته عبارت است از:

  • بیمه آتیه ساز حافظ
  • بیمه تکمیلی دانا
  • بیمه تامین اجتماعی
  • بیمه ایران
  • بیمه پاسارگاد
  • بیمه سلامت
  • بیمه ایرانیان
  • بیمه کوثر
  • بیمه دی

مقایسه سقف پوشش بیمه‌های دندانپزشکی 

در جدول زیر مقایسه خوبی در مورد سقف تعهدات انواع بیمه دندانپزشکی صورت گرفته است و شما به راحتی می‌توانید با توجه به شرایط خود، بهترین بیمه دندانپزشکی را انتخاب کنید. لازم به ذکر است بسیاری از بیمه‌های دندانپزشکی طرح‌های متفاوتی دارند که هر طرح سقف تعهد خاصی دارد.

جدول مقایسه سقف تعهد انواع بیمه دندانپزشکی

 نوع بیمه دندانپزشکی    بازه سقف تعهد بیمه دندانپزشکی(متناسب با طرح)
 بیمه آتیه ساز حافظ ۰ تا 2 میلیون
  بیمه تکمیلی دانا ۰ تا 5 میلیون
  بیمه تامین اجتماعی در مراکز  تامین اجتماعی رایگان
   بیمه ایران 2 میلیون
   بیمه سلامت در مراکز بیمه سلامت رایگان

 

بیمه دندانپزشکی آتیه‌سازان حافظ

بیمه دندانپزشکی آتیه سازان حافظ یکی از انواع بیمه تکمیلی دندانپزشکی است. شرکت آتیه‌سازان حافظ در سال 1380 تاسیس شده است و این بیمه پایه اینک خدمات تکمیلی را در زمینه‌های مختلف از جمله دندانپزشکی ارائه می‌دهد. این شرکت بیمه توانسته است حدود 7 میلیون نفر را تحت پوشش قرار دهد و در فضای رقابت با دیگر شرکت‌های بیمه بسیار موفق عمل کند.

  • بیمه دندانپزشکی آتیه سازان حافظ خدماتی مانند جراحی لثه، ایمپلمنت، ارتودنسی و غیره را تحت پوشش قرار می‌دهد.
  • سقف پرداخت هزینه‌های دندانپزشکی بیمه دندانپزشکی آتیه سازان حافظ تا دو برابر تعرفه مصوب است که سقف سالانه این تعهدات برای طرح اول 200 هزار تومان و برای طرح دوم 300 هزار تومان برای هر بیمه‌شونده است. البته هر یک از اعضای خانواده می‌تواند از سقف تعیین‌شده برای دیگر اعضا هم استفاده کند.
  • تعهدات دندانپزشکی بیمه آتیه‌سازان حافظ برای بازنشتگان کشوری از اول فروردین 1401 شروع شده و تا پایان سال ادامه خواهد داشت. سقف این تعهدات بستگی به قرارداد تنظیم‌شده با سازمان طرف قرارداد دارد.

← می‌خواهم بیشتر بدانم: هزینه دندان مصنوعی بیمه آتیه ساز حافظ

بیمه دندانپزشکی آتیه سازان حافظ

بیمه تکمیلی دانا برای دندانپزشکی

خدمات دندانپزشکی بعد از خدمات بستری در کشور ما پرهزینه‌ترین خدمات درمانی هستند و به همین دلیل است که افراد جامعه اکثرا به دنبال بیمه دندانپزشکی هستند. حدود 15 تا 20 درصد از کل هزینه‌های دارویی کشور مربوط به دندانپزشکی است.

تعهدات بیمه تکمیلی دانا برای دندانپزشکی مانند دیگر شرکت‌های بیمه توسط مقررات و بخشنامه‌های سازمان‌های مربوطه تعیین می‌شود. خدمات دندانپزشکی بیمه دانا به طور کلی شامل موارد زیر می‌شود:

  • خدمات مربوط به ویزیت
  • خدمات رادیوگرافی تک‌دندان
  • کشیدن انواع مختلف دندان
  • جراحی‌های مربوط به دندان‌های نهفته در نسج نرم و سخت
  • جرمگیری شیار‌های بالا و پایین لثه
  • بروساژ فک‌ها که نوعی جرم‌گیری است
  • پر کردن سطحی و ترمیم دندان
  • نصب روکش و عصب‌کشی دندان
  • دیگر هزینه‌ها به جز هزینه‌های مربوط به زیبایی

 

⇐ سقف تعهدات دندانپزشکی بیمه دانا بستگی به نوع قرارداد دارد و با توجه به نوع قرارداد‌ها متفاوت است. این یعنی هر شرکت و سازمانی قرارداد خاص خودش را دارد و درخواست‌های این سازمان‌ها با همدیگر تفاوت دارد. طبیعتا هر چه حق بیمه پرداختی توسط بیمه‌شده بیشتر باشد، سقف تعهدات نیز بالاتر خواهد رفت.

⇐ برای این که از سقف بیمه تکمیلی دانا برای دندانپزشکی مطلع شوید، لازم است با مسئولان قرارداد با بیمه دانا در شرکت و سازمان خودتان صحبت کنید. این مسئولان ،معمولا با توجه به شرایط سازمان خود و درخواست‌های پرسنل اقدام به انعقاد قرارداد می‌کنند.

 

بیمه تکمیلی دی دندانپزشکی

یکی دیگر از بیمه‌های دندانپزشکی، بیمه تکمیلی دی است. بیمه تکمیلی دی دندانپزشکی و خدمات آن را تا سقف معینی پوشش می‌دهد. البته لازم به ذکر است که بسته به نوع قرار داد و طرح‌های آن میزان سقف تعهد آن متفاوت است. شما می‌توانید برای اطلاع از دندانپزشکی طرف قرارداد با بیمه دی به سایت بیمه دی مراجعه کنید.

در جدول زیر انواع طرح‌ها و سقف پوشش بیمه تکمیلی دی برای دندانپزشکی را نشان داده‌ ایم.

جدول سقف تعهد بیمه دندانپزشکی دی

 نوع طرح بیمه دی     سقف تعهد بیمه دی (تومان)
   شخص واحد- 3 ستاره ۰
   شخص واحد- 3 ستاره پلاس ۰
  شخص واحد- 4 ستاره ۰
   شخص واحد- 4 ستاره پلاس ۰
   شخص واحد- 5 ستاره  1 میلیون
   شخص واحد- 5 ستاره پلاس 2 میلیون
   بیمه دی انفرادی 2 میلیون

 

بیمه تکمیلی دانا برای دندانپزشکی

بیمه دندانپزشکی تامین اجتماعی

از آنجا که سلامتی و زیبایی دندان‌ها بر چهره افراد نیز بسیار تاثیر می‌گذارد، افراد زیادی به دنبال خدمات تکمیلی دندانپزشکی هستند. بیمه تامین اجتماعی نیز این ضرورت را درک کرده و خدمات تکمیلی زیادی را در این راستا ارائه می‌دهد. البته این بیمه در حالت پایه نیز خدماتی مانند کشیدن دندان، پر کردن معمولی و جرم‌گیری سطحی رادر شعب دندانپزشکی بیمه تامین اجتماعی تقبل می‌کند.

مشکل در اینجاست که بیمه‌شدگان برای برخورداری از این خدمات ابتدایی باید به مراکزی که تامین اجتماعی معرفی می‌کند، مراجعه کنند که این مراکز نیز عمدتا بسیار شلوغ هستند و زمان زیادی را هدر می‌دهند. خدماتی که بیمه دندانپزشکی تکمیلی تامین اجتماعی ارائه می‌دهد، شامل موارد زیر هستند:

  • خدمات مربوط به جراحی دندان‌های نهفته
  • جرم‌گیری مربوط به بالا و پایین لثه
  • بروساژ فک و پر کردن سطحی دندان
  • رادیوگرافی تک‌دندان به همراه ترمیم دندان‌های خراب‌شده
  • کشیدن دندان‌های مختلف از جمله دندان عقل
  • خدماتی که در ارتباط با ویزیت بیمار انجام می‌گیرد

در مورد سقف تعهدات دندانپزشکی بیمه تامین اجتماعی باید بگوییم که اگر به مراکز ملکی تامین اجتماعی مراجعه کنید، خدمات دندانپزشکی به صورت رایگان ارائه خواهند شد. برای کسب اطلاعات در مورد خدمات خاص نظیر کاشت دندان و هزینه ایمپلنت دندان با بیمه تامین اجتماعی باید بدانید که سقف تعهد خاصی در نظر گرفته نشده است.

برای درمان دندان‌هایتان نیاز به راهنمایی دارید؟

شما می‌توانید از طریق ارتباط مستقیم(چت) با دندانپزشکان پاسخ همه سئوالات خود را دریافت کنید!

مشاوره آنلاین دندانپزشکی

 

بیمه دندانپزشکی ایران

بیمه دندانپزشکی ایران نیز یکی از بیمه گزاران سلامت است. بیمه ایران نیز دارای خدمات تکمیلی دندانپزشکی است که از جمله این خدمات می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • ترمیم‌های آمالگام
  • ترمیم‌های کامپوزیت
  • جراحی فک و صورت
  • خدمات اطفال
  • پروتز دندانی
  • جراحی لثه
  • خدمات ریشه دندان
  • ارتودنسی

بیمه ایران خدمات تکمیلی دندانپزشکی را برای شرکت‌های زیر 200 نفر ارائه نمی‌دهد.

این بیمه در قرارداد‌های عمومی خدمات تخصصی مانند ایمپلنت و یا ارتودنسی را پوشش نمی‌دهد و در قرارداد‌های خاص نیز به تایید یک پزشک موثق نیاز است.

همچنین در صورتی که ترمیم دندان بیش از یکبار در سال انجام شود، احتمال این وجود دارد که درخواست معاینه از سوی پزشک معتمد این بیمه صورت بگیرد که در صورت عدم مراجعه، پرداخت‌های ثانویه صورت نمی‌گیرد.

سقف تعهدات بیمه دندانپزشکی ایران بستگی به نوع قراردادی دارد که با شرکت و یا سازمان مورد نظر تنظیم شده است.

بیمه دندانپزشکی ایران

بیمه دندانپزشکی پاسارگاد

بیمه دندانپزشکی پاسارگاد خدمات انفرادی را قبلا ارائه نمی‌داد و این پوشش نیز مانند دیگر، خدمات تکمیلی شرکت به صورت گروهی قابل ارائه بود. شرکت ارتقای سلامت ایرانیان تا سال 1399 خدمات تکمیلی دندانپزشکی پاسارگاد را انجام می‌داد که با توجه به ضعف‌هایی که موجود بود، شرکت پاسارگاد اقدام به تغییر کرد.

اما اینک بیمه دندانپزشکی انفرادی بنیان سلامت پاسارگاد ارائه شده است که حق اشتراک را در هنگامی که کارت صادر شد، به صورت نقدی دریافت می‌کند. همه مشترکین تنها باید از مراکزی استفاده کنند که طرف قرارداد با بیمه پاسارگاد هستند. این شرکت، هیچ گونه تعهدی به پرداخت هزینه‌های انجام‌شده در مراکز دیگر ندارد. این بیمه کلیه خدمات دندانپزشکی را ارائه داده و دارای گارانتی یک‌ساله است.

بیمه تکمیلی پاسارگاد تا 90 درصد هزینه‌های مربوط به خدمات دندانپزشکی تا سقف 5 میلیون تومان را در بنیان کارت طلایی تقبل می‌کند.

 بنیان کارت نقره‌ای نیز به صورت انفرادی و خانوادگی موجود است و 50 تا 70 درصد تخفیف را در زمینه خدمات زیر پوشش می دهد:

  • کشیدن و پر کردن دندان
  • عصب‌کشی
  • زیبایی
  • ایمپلمنت
  • ارتودنسی

عموم افراد در هر سنی که باشند تا سقف 20 میلیون تومان می‌توانند از این کارت استفاده کنند.

آیا دغدغه پرداخت هزینه دندانپزشکی را دارید؟

شما می‌توانید برای کسب اطلاعات بیشتر درباره نحوه پرداخت و جزئیات طرح دندانپزشکی اقساطی میخک وارد لینک زیر شود.

دندانپزشکی اقساطی میخک 

 

بیمه دندانپزشکی سلامت

بیمه سلامت نیز دارای خدمات تکمیلی دندانپزشکی است و خدمات متنوعی را تحت پوشش خود قرار داده است که از جمله آن‌ها می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • بروساژ فک و جرم‌گیری
  • کشیدن انواع دندان‌ها از جمله دندان عقل
  • ترمیم یک‌سطحی و دوسطحی آمالگام
  • ترمیم اچ نوری و اچ شیمیایی

سقف خاصی برای خدمات  بیمه سلامت تعریف نشده است و بستگی به قراردادی دارد که با شرکت و یا سازمان مورد نظر تنظیم شده است اما ابد در نظر داشت که دندانپزشکی رایگان بیمه سلامت در مراکزی است که این سازمان معرفی می‌کند اما به دلیلی ازدحام نوبت گرفتن طولانی و فرسایشی خواهد بود.

←می‌خواهم بیشتر بدانم: بیمه سلامت دندانپزشکی

بیمه دندانپزشکی ایرانیان

بیمه دندانپزشکی ایرانیان اقدام به ایجاد طرحی کرده است که تا حدودی شبیه بیمه است. در این طرح کلیه خدمات دندانپزشکی عمومی و تخصصی ارائه داده می‌شود و بیماران تنها 35 درصد تعرفه‌ها را پرداخت خواهند کرد. سقف تعهد بیمه ایرانیان برای هر عضو تا 3 میلیون تومان در سال است.

بیمه دندانپرشکی کوثر

بیمه دندانپزشکی کوثر نیز مانند اکثر شرکت‌های دیگر بیمه دارای جدولی از تعهدات با قیمت‌های از پیش تنظیم‌شده نیست و هر سازمان پوشش مورد نظر خود را به این بیمه اعلام خواهد کرد و بیمه کوثر نیز متعاقبا نرخ و شرایط خود را اعلام می‌کند.

بیمه تکمیلی دندانپزشکی کوثر معمولا خدمات زیر را پوشش می‌دهد.

  • کشیدن دندان
  • جرم‌گیری
  • بروساژ
  • پر کردن
  • ترمیم
  • درمان ریشه
  • روکش کردن

برای اطلاع از سقف تعهدات دندانپزشکی بیمه تکمیلی کوثر باید از طریق سازمان خود اقدام کنید.

بهترین بیمه تکمیلی دندانپزشکی کدام است؟

یافتن بهترین بیمه تکمیلی برای دندانپزشکی دغدهغه همه افراد جامعه است زیرا بسیاری از بیمه‌های تکمیلی دندانپزشکی خدمات ناچیزی را ارائه می‌دهند و سقف تعهدات آن‌ها نیز بسیار کم است. هزینه‌های دندانپزشکی در کشور ما به حدی بالاست که بسیاری ترجیح می‌دهند درد و پوسیدگی دندان را تحمل کنند اما به دندانپزشکی مراجعه نکنند.

در اینجاست که ضرورت انتخاب بهترین بیمه دندانپزشکی خود را نشان می‌دهد.

بهترین بیمه تکمیلی برای دندانپزشکی چه ویژگی دارد؟

  • بیمه‌ای که ما انتخاب می‌کنیم لازم است طیف وسیعی از خدمات را ارائه دهد و سقف تعهدات آن نیز بالا باشد. حال باید به مقایسه پرداخته و ببینیم چه بیمه‌ای این خدمات و سقف‌های بالا را با پرداخت هزینه بیمه کمتری ارائه می‌دهد.
  • توجه داشته باشید که بعضی از بیمه‌ها مراکز طرف قرارداد محدودی دارند و بیماران نمی‌توانند خدمات مطلوبی دریافت کنند.
  • توجه به مراکز طرف قرارداد بیمه دندانپزشکی مورد نظر هم نکته مهم دیگری است که نباید برای پیدا کردن بهترین بیمه تکمیلی دندانپزشکی فراموش کرد.

بهترین بیمه تکمیلی انفرادی دندانپزشکی هم باید شرایط بالا را دارا باشد. این نوع بیمه‌ها محدود به یک نفر هستند و این طور نیست که یکی از اعضای خانواده بتواند در صورت لزوم از سقف دیگر اعضا نیز استفاده کند.

بیمه دندانپزشکی یکی از مهم‌ترین بیمه‌هایی است که افراد جامعه به آن نیاز دارند. بهداشت دهان و دندان مسئله حائز اهمیتی است و بر زیبایی و چهره افراد تاثیر می‌گذارد. مشکلات دندان ریشه بسیاری از مسائل گوارشی هستند و بنابراین نمی‌توانیم به نسبت دندان‌هایمان بی‌تفاوت باشیم.

اگرچه بیمه‌های تکمیلی زیادی اینک خدمات دندانپزشکی ارائه می‌دهند، اما این شرکت‌های بیمه معمولا کاستی‌ها و مشکلات زیادی دارند و همچنین حق بیمه بالایی دریافت می‌کنند. شرکت‌های بیمه در کنار دریافت حق بیمه بالا باید سقف خوبی را برای خدمات خود ارائه دهند که متاسفانه چنین نیست. لزوم ایجاد تغییر و تحول در ساختار بیمه دندانپزشکی اینک بیش از پیش احساس می‌شود زیرا بسیاری از ایرانیان فاقد خدمات مناسب برای تامین بهداشت دهان و دندان هستند.

شما چه فکر می‌کنید؟ کدام بیمه دندانپزشکی را ترجیح می‌دهید؟ خدمات بیمه‌های تکمیلی چه عیب و نقص‌هایی دارند؟ نظرات خود را با ما در میان بگذارید.

شبکه تخصصی دندانپزشکی میخک با استفاده از بهترین دندانپزشکان و متخصصان، بالاترین کیفیت را در زمینه خدمات دندانپزشکی ارائه می‌کند. از طرفی با طرح ویژه پرداخت اقساطی زمینه را برای رسیدگی به سلامت دهان و دندان تسهیل می‌کند.

 

سوالات متداول بیمه دندانپزشکی:

  1. بیمه دندانپزشکی چیست؟

بیمه دندانپزشکی نوعی تسهیلات بیمه است که کلیه یا بخشی از خدمات دندانپزشکی را پوشش می‌دهد. برای مطالعه بیشتر این مقاله را بخوانید.

  1. آیا بیمه تکمیلی دانا دندانپزشکی را جز تسهیلات بیمه خود قرار داده است؟

بله اما سقف تعهدات آن بسته به نوع قراردادی است که با بیمه تکمیلی دندانپزشکی دانا دارید.

  1. تعهدات دندانپزشکی بیمه آتیه سازان حافظ برای بازنشستگان کشوری چگونه است؟

تعهدات بیمه دندانپزشکی آتیه سازان حافظ برای هر سازمانی متناسب با نوع قراردادی است که با آن شرکت منعقد می‌شود.

  1. دندانپزشکی بیمه تامین اجتماعی چه خدماتی را پوشش می‌دهد؟

خدماتی مثل جرم گیری و بروساژ، ترمیم دندان‌ها، روکش و عصب کشی و … است.

      5. بهترین بیمه برای دندانپزشکی کدام است؟

بهترین بیمه دندانپزشکی برای هر فردی متفاوت است و هر کسی بنا بر شرایط خود می‌تواند بیمه تکمیلی برای دندانپزشکی انتخاب کند.

     6. بیمه دندانپزشکی سلامت چه مقدار از خدمات دندانپزشکی را پوشش می‌دهد؟

بیمه دندانپزشکی سلامت بعضی از خدمات دندانپزشکی نظیر ترمیم و کشیدن دندان، بروساز و … را پوشش می‌دهد.

7. آیا بیمه سلامت شامل دندانپزشکی میشود؟

بله، بیمه سلامت دندانپزشکی را پوشش می‌دهد اما خدمات دندانپزشکی بیمه سلامت مختص به درمان‌های عمومی است.

8. سقف تعهدات دندانپزشکی بیمه تکمیلی کوثر چقدر است؟

سقف تعهدات دندانپزشکی بیمه تکمیلی کوثر متناسب برای هر سازمانی متفاوت است. بنابراین شما باید از طریق سازمان خود از تعهدات بیمه کوثر برای خدمات دندانپزشکی اطلاع پیدا کنید.

 

منابع بیمه دندانپزشکی

www.bimeh.com/mag/best-dentistry-insurance

www.bonyancard.com/%D8%A8%DB%8C%D9%85%D9%87-%D8%AF%D9%86%D8%AF%D8%A7%D9%86%D9%BE%D8%B2%D8%B4%DA%A9%DB%8C-%D8%A8%D9%86%DB%8C%D8%A7%D9%86-%D8%B3%D9%84%D8%A7%D9%85%D8%AA-%D9%BE%D8%A7%D8%B3%D8%A7%D8%B1%DA%AF%D8%A7%D8%AF/

www.hidarman.com/blog/%D8%A8%DB%8C%D9%85%D9%87-%D8%AA%DA%A9%D9%85%DB%8C%D9%84%DB%8C-%D8%AF%D9%86%D8%AF%D8%A7%D9%86%D9%BE%D8%B2%D8%B4%DA%A9%DB%8C

www.isna.ir/news/97042412810/%D8%A8%DB%8C%D9%85%D9%87-%D8%B3%D9%84%D8%A7%D9%85%D8%AA-%DA%A9%D8%AF%D8%A7%D9%85

میانگین امتیاز 4.6 / 5. تعداد رای: 9

اولین نفری باشید که به این مقاله رای میدهید.

میانگین امتیاز 4.6 / 5. تعداد رای: 9

اولین نفری باشید که به این مقاله رای میدهید.

اشتراک در
اطلاع از
guest
2 نظرات
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
مصطفی
مصطفی
28 روز قبل

هزینه دست کامل دندان با تامین اجتماعی چقدر میشه دستم خالیه میشه راهنمایی کنید کمکم کنید

میخک
مدیر
26 روز قبل
پاسخ به  مصطفی

سلام شما باید از بیمه تامین اجتماعی پیگیری کنید.

جستجو
این کادر جستجو را ببندید.