جستجو
این کادر جستجو را ببندید.

صفر تا صد انواع ایمپلنت کره ای

انواع ایمپلنت کره ای چیست؟
تأیید شده توسط تیم دندانپزشکی میخک
این مطلب توسط تیم دندانپزشکی میخک تایید شده است.
برای مشاوره آنلاین سایر خدمات دندانپزشکی کافی است کلیک کنید!
مشاوره دندانپزشکی رایگان

فهرست مطالب

آشنایی با انواع ایمپلنت کره‌ ای در صورت کاشت دندان دائمی ضروری خواهد بود. بدون شک ایمپلنت‌های کره‌ ای به دلیل ویژگی‌های مثبتی که دارند جزء پراستفاده‌ترین ایمپلنت‌ها در حال حاضر هستند. در این مقاله ما را همراهی نمایید تا با انواع ایمپلنت کره ای، مزایا و معایب آن‌ها بیشنر آشنا شویم.

مزایا و معایب انواع ایمپلنت کره ای کدام است؟

قبل از اینکه به سراغ معرفی انواع ایمپلنت کره ای رویم، بهتر است با مزایا و معایب برندهای ایمپلنت‌ کره ای نسبت به دیگر مارک‌ها نیز آشنا شویم:

مزایا انواع ایمپلنت کره ای

  • طول عمر مناسب (بین ۱۰ تا ۲۰ سال)
  • زیست سازگار (تطابق با استخوان فک)
  • کیفیت مطلوب
  • قیمت پایین تا متوسط
  • دسترسی بالا در ایران

معایب انواع ایمپلنت کره ای

  • کیفیت مطلوب دارند اما در مقایسه با برند‌های آلمانی و سوئیسی کیفیت پایینی خواهند داشت.
  • طول عمر‌ آن‌ها در مقایسه با برند‌های اروپایی کمتر است.
برای انجام ایمپلنت دندان نیاز به راهنمایی دارید؟

شما می‌توانید از طریق ارتباط مستقیم با دندانپزشکان میخک پاسخ همه سئوالات خود را دریافت کنید!

مشاوره دندانپزشکی آنلاین

انواع ایمپلنت کره ای چیست؟

ایمپلنت‌های تولید شده توسط برند‌های کره ای همواره توسط دندانپزشکان به عنوان ایمپلنت‌های با کیفیت و قیمت مناسب توصیه می‌شود. این نوع ایمپلنت‌ها انواع مختلف دارند که از جمله آن‌ها شامل موارد زیر است:

ایمپلنت کره ای اسنوکر

یکی از انواع ایمپلنت کره ای، ایمپلنت کره ای اسنوکر است. کیفیت ایده‌آل، ماندگاری بالا و قیمت مقرون‌به‌صرفه از ویژگی‌های مثبت ایمپلنت‌های برند اسنوکر است.

این برند شناخته شده‌ی کره ای، تنوع بالایی در تولید انواع ایمپلنت دندان دارد که با توجه به شرایط مختلف از آن‌ها استفاده می‌شود.

طلق آمار به دست آمده از میزان رضایت بیماران از ایمپلنت‌های کره ای، ایمپلنت اسنوکر از جمله آن‌هایی است که میزان رضایت بسیار مطلوبی از طرف بیماران داشته است.

ایمپلنت کره ای اویدنس

ایمپلنت کره ای اویدنس، از لحاظ کیفیت و قیمت در سطح مناسبی قرار داشته و در بیشتر مراکز کاشت دندان از این نوع ایمپلنت استفاده می‌شود.

کمپانی اویدنس یک شرکت کره ای- آمریکایی است که در سال 2004 فعالیت خود را در دو کشور آمریکا و کره جنوبی در تولید محصولات دندانپزشکی شروع کرد. در سال 2006  وارد بازار جهانی شد و شروع ویژه‌ای در صادرات تا حال حاضر دارد.

ایمپلنت کره ای بایوتم

از دیگر انواع ایمپلنت کره ای از برند بایوتم است. در سال ۲۰۱۲ کمپانی بایوتم در کره جنوبی تاسیس شد. در کشورهای مختلف آسیایی دندانپزشکان از این ایمپلنت استفاده می‌کنند.

در خال حاضر برند بایوتم ۴ مدل ایمپلنت عرضه می‌کند که دارای انواع راس مخروطی و مستقیم هستند. کیفیت بالا در کنار قیمت مناسب از مشخصات بارز ایمپلنت کره ای بایوتم است.

ایمپلنت کره ای dio

در کره جنوبی، DIO به عنوان دومین تولید کننده برتر ایمپلنت کره ای شناخته می‌شود. DIO یکی از انواع مارک ایمپلنت کره ای است که به دلیل داشتن ایمپلنت‌های مقاوم، با طول عمر بالا و قیمت مناسب جزء پر‌استفاده‌ترین ایمپلنت‌ها در بین ۴۵ کشور در سطح جهان است.

به طور خلاصه ویژگی‌های ایمپلنت دیو قدرت بالای آن‌ها در چسبندگی به استخوان فک در زمان کوتاه است که پروسه بهبودی بعد از ایمپلنت را کاهش می‌‌دهد. همچنین درصد موفقیت کاشت دندان با این ایمپلنت‌ها به دلیل کیفیت مطلوب آن و عدم ایجاد عوارض جانبی بسیار بالا است.

ایمپلنت کره ای دنتیس

یکی از کمپانی‌های کره ای به نام Dentis تولید کننده ایمپلنت کره ای Dentis است. طراحی ایمپلنت کره ای دنتیس به این صورت است که با ساختار یکپارچه با استخوان فک ادغام می‌شود و از این جهت پایه‌ای مناسب برای تاج، پروتز و بریج خواهد بود.

ایمپلنت‌های برند دنتیس به دلیل کیفیت و عملکرد بسیار مطلوب و تولید با فناوری‌های پیشرفته شناخته شده است. هزینه بالا و ایجاد عوارض سینوسی از مهم‌ترین معایب ایمپلنت‌های دنتیس می‌توان در نظر گرفت.

ایمپلنت کره ای cis

یکی دیگر از انواع ایمپلنت کره ای، ایمپلنت کره ای cis است. این نوع ایمپلنت کیفیت بالا را در کنار قیمت مناسب دارد. در حال حاضر در تمام کشور‌های جهان از این نوع ایمپلنت دندان استفاده می‌شود و طبق آمار به دست آمده، میزان رضایت بیماران از این نوع ایمپلنت بیش از ۹۸ درصد است‌.

مهم‌ترین دلیل موفقیت برند cis بهره‌گیری از فناوری‌‌های پیشرفته در طراحی و تولید ایمپلنت است. طراحی ایمپلنت cis به گونه‌ای است که دریل کردن استخوان فک را برای کاشت دندان به حداقل می‌رساند. این ویژگی مثبت ایمپلنت‌های cis از جمله ‌مهم ترین دلایل محبوبیت آن در مقایسه با دیگر برند‌های کره ایِ تولید ایمپلنت است.

ایمپلنت کره ای مگاژن

از دیگر ایمپلنت‌های محبوب در بین دندانپزشکان ایمپلنت کره ای مگاژن است. در شرکت مگاژن بیش از ۲۰۰۰ اقلام و ابزار مخصوص برای انجام فرآیند ایمپلنت دندان تولید می‌شود.

ایمپلنت‌های مگاژن در کنار قیمت بسیار مناسب از کیفیت بسیار مطلوبی برخوردارند و همچنین این برند دارای تاییدیه FDA آمریکا نیز است.

از مهم‌ترین ویژگی ایمپلنت‌های کره ای مگاژن بهره‌گیری از سیستم پردازش SLA بوده که باعث می‌شود ایمپلنت در مدت زمان کوتاهی با استخوان فک ادغام شده و بهبود یابد. ۱۰۰ درصد استریل بودن، مقاوم در برابر شکستگی و احتمال تحرک بسیار ناچیز از دیگر ویژگی‌های مثبت این نوع ایمپلنت است.

انواع ایمپلنت کره ای می‌توانند قیمت و در عین حال کیفیت مختلفی داشته باشند. این برندها کیفیت مناسب دارند و طول عمر آن‌ها بین ۱۰ تا ۲۰ سال تخمین زده می‌شود که در مقایسه با برند‌های اروپایی طول عمر پایینی در نظر گرفته می‌شود. در مجموع اگر می‌خواهید ایمپلنت با کیفیت مطلوب و در عین حال قیمت مناسب داشته باشید، ایمپلنت‌های کره ای ایده‌آل‌ترین گزینه هستند.

میانگین امتیاز 1.5 / 5. تعداد رای: 2

اولین نفری باشید که به این مقاله رای میدهید.

سوالات متداول

به‌طور‌کلی ایمپلنت‌های کره ای ذکر شده در بالا کیفیت و قیمت نسبتا یکسانی دارند. برای انتخاب بهترین ایمپلنت کره ای دندانپزشک با توجه به شرایط استخوان فک مناسب‌ترین آن را پیشنهاد خواهد داد.

میانگین امتیاز 1.5 / 5. تعداد رای: 2

اولین نفری باشید که به این مقاله رای میدهید.

اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
جستجو
این کادر جستجو را ببندید.