جستجو
این کادر جستجو را ببندید.

لمینت دندان

آنچه که لمینت دندان میخک به شما عرضه می‌کند: 

  • قیمت مناسب لمینت دندان
  • پرداخت نقد و اقساطی
  • همکاری با لابراتوار‌های حرفه‌ای
  • کمترین میزان تراش دندان
  • ضمانت 100 درصد کیفیت لمینت دندان

برای دریافت مشاوره رایگان پیش از آغاز درمان و همین الان درخواست خود را ثبت کنید.

چرا میخک را برای لمینت دندان انتخاب کنیم؟

♦ تضمین قیمت لمینت

عامل اصلی در تعیین قیمت لمینت دندان، کیفیت لابراتوار مورد استفاده است. لمینت دندان در شبکه میخک با حرفه‌ای‌ترین لابراتوارها انجام می‌شود.

♦ ضمانت 100% کیفیت خدمات

میخک برای اطمینان بیماران، خدمات خود را 100 درصد ضمانت می‌کند تا در صورت بروز هرگونه مشکل بیماران نگرانی نداشته باشند.

♦ دریافت طرح درمان

یکی از مشکلات درخواست‌دهندگان لمینت دندان دندان، عدم آگاهی از درمان مورد نیاز تا لحظه انجام لمینت است. در شبکه میخک قبل از مراجعه به مطب دندانپزشک، بیماران طرح درمان دریافت می‌کنند که در آن درمان موردنیاز با جزئیات جلسات موردنیاز و هزینه دقیق مشخص شده است.

♦ مشاوره آنلاین رایگان

بیماران میخک قبل از مراجعه به مطب دندانپزشکی از طریق ثبت درخواست آنلاین از طریق یک دستیار تخصصی با دندانپزشک در ارتباط هستند تا ضمن تشخیص صحیح مشکل قبل از مراجعه به مطب با آگاهی کامل نسبت به درمان و هزینه‌ها مراجعه کنند.

♦ پرداخت اقساطی

به دلیل همراهی با همه بیماران، میخک امکان پرداخت هزینه‌ها به صورت اقساطی و صرفا با چک صیادی با اقساطی منعطف برای بیماران فراهم کرده است.

مشتریان در مورد لمینت دندان میخک چه می‌گویند؟

نمونه کارهای لمینت دندان میخک

چرا لمینت دندان را انتخاب می‌کنیم؟

لمینت دندان چیست؟ اصلاح طرح لبخند با لمینت دندان چگونه است؟ سئوالاتی از این دسته، پیرامون لمینت دندان ذهن افراد مختلف را به خود مشغول می‌کند. لبخند زیبا و جذاب، چهره را دوست‌داشتنی‌تر می‌کند. امروزه افرادی که به سلامتی و زیبایی دندان‌های خود اهمیت می‌دهند، به دنبال روش‌هایی هستند که به کمک آن‌ها جذابیت چهره خود را دوچندان کنند. لمینت دندان یکی از روش‌های دندانپزشکی زیبایی است که این روزها توجه بسیاری از افراد را به خود جلب کرده است. با لمینت دندان، دیگر لازم نیست نگران بهم ریختگی دندانی، فواصل باز بین دندانی یا ترک‌های دندان خود باشید و به‌سادگی می‌توانید لبخندی خاص و بی‌نقص داشته باشید!

لمینت دندان یکی از بهترین روش‌هایی است که سلامتی و زیبایی طبیعی را به دندان‌هایتان هدیه می‌کند. لمینت یکی از روش‌های مورد علاقه بسیاری از سلبریتی‌ها، بازیگران هالیوودی و تمامی افرادی است که به زیبایی لبخند و چهره خود اهمیت می‌دهند. پس اگر می‌خواهید از لمینت دندان، بهترین نتیجه را بگیرید، لازم است به یک دندانپزشک مجرب و با تجربه مراجعه کنید.
شبکه تخصصی میخک، ارائه‌دهنده خدمات دندانپزشکی در سراسر ایران با تیمی از دندانپزشکان متعهد و با‌تجربه، آماده مشاوره و خدمت‌گزاری به مراجعین محترم است.

لمینت دندان ، پوسته نازکی است که روی دندان‌ها قرار می‌گیرد، شکل و فرم آن‌ها را اصلاح می‌کند و زیبایی طبیعی دندان‌ها را آشکار می‌سازد. شاید بپرسید لمینت دندان برای چیست و لمینت برای چه دندان‌هایی مناسب است؟ اصلی‌ترین کاربرد لمینت در اصلاح لبخند و زیباسازی هر چه بیشتر دندان‌هایی است که به دلیل ترک‌خوردگی، شکستگی یا بدرنگی دندان نیاز به زیبایی و اصلاح دندان دارند.

برای اطلاع از قیمت لمینت دندان در شبکه دندانپزشکی میخک کافی است، کلیک کنید!

لمینت دندان برای چه افرادی کاربرد دارد؟

⦁ افرادی که در واقع از نظر ساختاری دندان‌هایشان ایرادی ندارد اما به دنبال یک لبخند زیبا هستند. درمان مناسب این دسته افراد، لمینت دندان‌های جلو است. به‌ویژه لمینت سرامیکی که یک زیبایی طبیعی به آنها هدیه می‌کند.

⦁ افرادی که لمینت دندان برای آن‌ها ضروری‌ است. به عنوان مثال لمینت دندان شکسته، برای افرادی که در اثر یک سانحه دچار شکستگی دندان می‌شوند، ضروری است.

⦁ لمینت دندان در بعضی موارد راه حل اصلاحی اصلی نیست اما به دلیل اینکه لمینت دندان زمان کمتری می‌برد، طرفدار دارد. برای مثال افرادی که به دنبال لمینت دندان های کج یا لمینت دندان خرگوشی هستند.

برای پرداخت هزینه لمینت دندان‌هایتان نیاز به مشاوره دارید؟

اگر برای اطلاع از شرایط لمینت دندان اقساطی نیاز به مشاوره دارید، می توانید از مشاوره آنلاین و رایگان میخک استفاده کنید.

سوالات متداول :

لمینت دندان سرامیکی (چینی) نیاز به تراش مینای دندان دارد. لمینت کامپوزیتی گاهی بدون تراش دندان نیز قابل انجام است. لمینت لومینیرز و متحرک نیاز به تراش دندان ندارد.

لمینت دندان‌های خراب بنا به تشخیص دندانپزشک انجام می‌شود. اگر دندان‌هایتان پرشدگی جزئی داشته باشند، لمینت دندان گزینه مناسبی برای شماست. اما اگر میزان پرشدگی دندان‌ها گسترده باشد، بهتر است به فکر روکش دندان باشید.

لمینت دندان در حالت کلی روشی بدون درد است. اما اگر مینای دندان‌هایتان نیاز به تراش زیاد داشته باشد یا لثه‌هایتان در اثر عدم رعایت بهداشت دهان و دندان عفونت کرده باشد، درد دندان لمینت‌شده طبیعی است و برای درمان آن باید با دندانپزشک مشورت کرد.

لمینت دندان بسیار بادوام است. اگر به دندانپزشک ماهر و مجربی مراجعه کنید و بهداشت دهان و دندان‌هایتان را نیز به‌درستی رعایت کنید، می‌توانید لمینت‌هایتان را از ۱۰ تا ۲۰ سال سالم و درخشان نگه دارید و از وجودشان لذت ببرید.

لمینت دندان با تراشیدن مینای دندان همراه است، بنابراین روشی برگشت‌پذیر نیست.

 برای پاسخ به سوال لمینت دندان از چه سنی است، می‌توان گفت به طور معمول از 18 سالگی لمینت دندان پیشنهاد می‌شود اما به شرایط فک و دهان بیمار بستگی دارد.

بله، فرق لمینت و کامپوزیت در قیمت، ماندگاری و نحوه ساخت است.

لمینت دندان متحرک برای همه افراد مناسب نیست افرادی که دارای بیماری لثه و پوسیدگی هستند کیس مناسبی برای استفاده از اسنپ اسمایل نیستند.

اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
جستجو
این کادر جستجو را ببندید.